I Upsales har vi samlat marketing automation, CRM och kraftfulla business intelligence i en integrerad lösning. Genom att kombinera marketing automation med CRM, IP-styrd annonsering och avancerad analys i samma plattform, erbjuder Upsales en totallösning för företag som vill växa och anpassa sig till kundens köpprocess. 


Upsales är Software-as-a-Service och: 

• Hjälper sälj- och marknadsteamet att stänga fler affärer 

• Hjälper sälj- och marknadsteamet att generera leads 

• Hjälper företag att följa upp rätt nyckeltal


Att använda Upsales innebär:
Automatisk överföring av order från Upsales till Visma eEkonomi
Ta bort administration från säljarnas arbetstid
Tidsbesparing

Med kopplingen till Visma eEkonomi så sparar säljaren in den onödiga och tråkiga tiden med att dubbelarbeta och skapa upp kundkort, kontakter och order i två system. Förutom att man sparar tid och gör vardagen roligare minskar även risken för fel. 

För att komma igång med integrationen måste man vara kund hos både Upsales och Visma eEkonomi. 

Säkerställ att du som ska aktivera integrationen har behörigheten som krävs i Visma. 

När man aktiverat appen i Upsales loggar man in i sin Visma via appen för att skapa kopplingen. När det är klart rullar allting på automatiskt. Från aktivering till att man kan synka första ordern tar ca 30min.