Timetjek är ett webbaserat personalsystem inom schemaläggning, tidrapportering via elektronisk personalliggare och lönehantering. I Timetjek får ni även bankfil för utbetalning av lönerna samt deklaration- och bokföringsunderlag till Skatteverket och bokföringen.

  • Schemalägg all din personal med några knapptryck. Låt anställda byta pass och planera dina personalkostnader.
  • Att hålla koll på personalens arbetstider har aldrig varit enklare. Timetjek erbjuder en smidig och användarvänlig tidrapportering för alla typer av verksamheter.
  • När din personals arbetsschema är klart och alla arbetstider är registrerade är det naturligtvis självklart att Timetjek även hanterar personalens löner.
  • Alla anställda får en egen personalsida. Via personalsidan får även anställda koll, vilket kommer att underlätta för dig som arbetsgivare. Med en rad smarta funktioner kommunicerar du på rätt sätt till dina anställda.

Kom igång med Timetjek idag och spara båda tid och pengar med hjälp av våra smidiga funktioner.

Gratis i 14 dagar
Ingen Bindningstid
Inga Uppstartskostnader
Inga kreditkortsuppgifter krävs