TimerOnline är ett webbaserat schemasystem speciellt riktat mot handelsföretag, med dess behov av snabb och flexibel schemaläggning, så att du får mer tid till kunden.

TimerOnline används av flera stora och rikstäckande kedjor, och hjälper dagligen ca 2 000 butikschefer med att ha koll på sin verksamhet samt dess kostnader. 

Med TimerOnline

  • Får du färdiga anställningsavtal
  • Håller du koll på dina anställdas anställningsavtal
  • Lägger du enkelt schemat för din personal
  • Kan du planera frånvaro som t.ex. semester, föräldraledigt, m.m.
  • Har du inbyggd stämpelterminal
  • Kodar du avvikelser mot Schema
  • Skapar du färdigt löneunderlag
  • Kan du exportera löneunderlaget till Visma
  • Kan personalen se sitt schema via dator/app
  • Får du full koll på din personalbudget och resultat.

Maila eller ring oss så får du inloggningsuppgifter samt en uppstartsintroduktion via telefon!