Den enkla lösningen för att tidredovisa och hålla ordning på timmar och artiklar i era projekt. Tidrapportera med Timekeeper så har ni även underlag för närvaro, frånvaro, flex, OB, övertid, utlägg, mil, traktamenten etc.

Få en snabb överblick på nedlagda timmar i projekten och detaljerade fakturaunderlag. Följ upp debiterbar tid per datum, användare, projekt och kunder. Timekeeper är en molntjänst som fungerar webbaserat och finns som app till iOS och Android. Lägg tiden på rätt saker och låt Timekeeper skapa faktura- och löneunderlag till program ni redan använder!

  • Registrera arbetstid, artiklar, utlägg och avvikelser, per projekt eller internt.
  • Stämpla in/ut eller rapportera manuellt efter dag, vecka eller månad.
  • Stöd för att skicka in perioder med attestering av arbetsledare per projekt
  • Personliga summeringar och saldon för varje vecka och månad
  • Skapa projekt med uppgifter och kartfunktion
  • Sätt priser per användare, projekt - eller både och
  • Begär digitalt godkännande av kund innan fakturering
  • Tydlig överblick på projekten och snygga rapporter
  •  Exportera löneunderlag till Visma Lön
  • Läs in artiklar, kunder och skapa fakturor till Visma Administration och Visma eEkonomi
    ... och mycket mer (som du använder om du vill), t.ex:
  • EDI-koppling. Läs in inköpt material från leverantörers orderbekräftelser på varje projekt
  • Redigera/ta bort inköpta artiklar på projekt efter förbrukning


Testa gratis i 30 dagar (därefter från 69 kr/mån)
Att skapa konto och börja testa Timekeeper är enkelt. Du förbinder dig inte till något och betalar först om du vill fortsätta använda tjänsten efter 30 dagar. Vi hjälper dig över telefon, e-post eller genom en webbdemo.
> Skapa konto här

Kom igång direkt!

Att skapa konto och börja testa Timekeeper är enkelt. Du förbinder dig inte till något och betalar först om du vill fortsätta använda tjänsten efter 30 dagar. Vi hjälper dig över telefon, e-post eller genom en webbdemo.

Skapa konto på www.timekeeper.se/kom-igang/