Starkare relationer = nöjdare kunder
Få en 360 graders CRM-vy av kunden. Samla all din kundinformation i ett och samma system. Hitta fler leads, följ alla försäljningsaktiviteter och svara på alla kundförfrågningar med hjälp av SuperOffice CRM.

När företaget växer gör även kunddatabasen det. Efter hand blir det allt svårare att centralisera och effektivisera kommunikationen med både potentiella och befintliga kunder. Viktiga kunddialoger ligger kvar i e-postmeddelanden, kalkylark eller på minneslappar och blir till slut omöjliga att hitta. Resultatet blir en fragmenterad och oorganiserad interaktion med kunderna. Det i sin tur medför att företaget förlorar intäkter. CRM:et hjälper alla på företaget att få en transparent vy av alla kundinteraktioner som i sin tur gör att du kan skapa starka kundrelationer.

Frigör mer tid, låt dina säljare hitta kundinformationen utan att behöva fråga ekonomiavdelningen. Genom att integrera ditt Visma ekonomisystem till ett CRM-system får båda avdelningarna 100 % uppdaterad information om kunden. Integrationen säkerställer att all data är lika i båda systemen. När säljaren te x lägger en order hämtas pris-/produktinformation automatiskt från ekonomissystemet och när det blir dags att i framtiden fakturera kan du vara säker på att underlaget är korrekt. Som en dröm!

Integration med dina Vismaprogram - all kundinformation samlat i ett system
Du behöver inte längre växla mellan CRM-systemet och ERP-systemet för att få en helhetsbild av kunden. Alla uppgifter finns tillgängliga från CRM-systmet. Enkelt, tryggt, snyggt och tydligt! På SuperOffice App Store kan du läsa mer om alla våra smarta integrationer: online.superoffice.com/appstore

CRM-systemet som stödjer GDPR-kraven
För att kunna uppfylla de nya EU-kraven om skydd av personuppgifter är det viktigt att ha ett CRM-system med inbyggda integritetsfunktioner. Med SuperOffice CRM får du funktionerna som hjälper dig att hantera och administrera företagets rättsliga grund och syfte med att lagra och behandla personuppgifter enligt GDPR (Dataskyddsförordningen).

Valfrihet med SuperOffice CRM

·         Implementera enligt dina önskemål – i molnet eller på lokal server

·         Enkelt, användarvänligt och konsnadseffektivt – du väljer fritt vilken funktionalitet du och har behov av

·         Skalbart, du väljer själv hur många användare du vill börja med och systemet växer med dina behov

·         100 % mobilitet - få åtkomst till kundinformationen oavsett var du befinner dig via en mobil app

·         Ett system som hjälper dig i arbetet med att följa den nya dataskyddsförorningen, GDPR

·         Prova SuperOffice gratis i 30 dagar

Prova SuperOffice CRM gratis i 30 dagar

4 anledningar att prova SuperOffice CRM:

·         Funktionsbaserad prissättning (du betalar för det du använder)

·         Sömlös integrering med Office 365 och G-Suite

·         Tillgänglig på vilken enhet som helst - dator, mobil och surfplatta

·         Obegränsade företag, kontakter, prospekt och kundserviceärenden