Reda är ett molnbaserat och självlärande verktyg som gör hanteringen av leverantörsfakturor till en piece of cake! Och det är superenkelt. Kolla bara här. I fem enkla steg har du digitaliserat ditt flöde av leverantörsfakturor.

  1. In med fakturorna
    Via mail eller i värsta fall genom att ladda upp dina leverantörsfakturor får du in dem i Reda.
  2. Automatisk tolkning med AI
    Vi tolkar fakturans all text, får koll på summor och lär oss efterhand om det blir tokigt.
  3. Kontering per automatik
    Fakturorna konteras per automatik enligt er mall eller förvalda konto.
  4. Attest
    Du skickar enkelt fakturan för attest till rätt person och kan lägga till ett meddelande.
  5. Så, allt klart!
    Skicka in fakturan tolkad, konterad, attesterad och klar till ekonomisystemet. 

Och allt det här kan vi automatisera!

Yes yes, så är det. För det här ovan är ju inte speciellt nytt, det kan de flesta, men allt det här kan vi automatisera! Med funktionen Regel i Reda kan du automatisera många av de repetitiva arbetsuppgifterna relaterade leverantörsfakturor och lägga din tid på bättre saker.

Men vi kan ju mässa här hur länge som helst. Bäst avgör du om Reda är något för dig genom att testa! Dra igång redan idag genom att klicka HÄR. Väl inne i Reda kopplar du enkelt ihop Reda med Visma Administration eller Visma eEkonomi.

Reda är superenkelt att komma igång med!

Registrera ett konto HÄR, och hör sedan gärna av dig till oss så sätter vi upp en personlig genomgång av hur allt fungerar!

Och vill du ha hjälp på traven så når du oss alltid på hej@getreda.com!