Millnet Bemanning är ett verksamhetssystem specifikt utformat för dig som arbetar med bemanningsfrågor. En modern webbaserad lösning som ger total kontroll över hela bemanningsprocessen. Med systemet kan du enkelt hantera uppdrag, kunder, avtal och anställda samt bemanna och erbjuda pass. De anställda kan sedan rapportera tid, körjournal, utlägg och traktamente både på datorn och i vår smidiga webbapp.

Missa inte heller att det är möjligt att koppla samman systemet med Millnet Rekrytering för att även hantera rekrytering internt eller åt kunder. Självklart kan du läsa mer på vår hemsida. 

Millnet AB startade sin verksamhet år 2000 och har idag ca 350 kunder och över 30 000 dagliga användare. Vår affärsidé är att utveckla och sälja produkter och lösningar som syftar till att förenkla och effektivisera vardagliga verksamhetsprocesser åt företag och organisationer inom projekt- och tidsredovisning, projektplanering, närvarorapportering, bemanning och rekrytering.
 

Koppling mot Visma

Med vår lösning Millnet Connect kan du enkelt koppla samman systemen för både lön och fakturering. Genom att enkelt kunna skicka över underlag för lön och fakturering sparar du administrativ tid som du då kan lägga på annat i verksamheten. I Millnet Connect finns även vår smidiga kundsynk som gör att du bara behöver lägga upp kunden en gång. 

 

Kontakta oss
Telefon: 013-470 40 00
E-post: info@millnet.se

Vi vet att alla företag har olika behov. Våra verksamhetskonsulter hjälper därför alltid till att anpassa systemet efter era behov och önskemål vid uppstart. Ni får även hjälp med utbildning och integrationer till lön- och/eller ekonomisystem för en enkel uppstart och så du som kund får ut så mycket som möjligt av systemet. 

Allt börjar oftast med en demo eller ett besök, vilket du alltid kan boka kostnadsfritt på vår hemsida. Boka demo

För mer information kontakta oss
Telefon: 013-470 40 00
E-post: info@millnet.se