Vi tror på att förenkla vardagen så mycket som möjligt för säljare. Genom att snabbt och lätt koppla samman ditt säljverktyg med VISMAs ekonomisystem slipper du en massa dubbelarbete och kan fokusera på det du gör bäst.

  • Administrera mindre
  • Arbeta effektivare
  • En oslagbar kombination

 

Administrera mindre och spara tid
Administration är en av de största tidstjuvarna som finns i det moderna säljyrket. Som du säkert redan vet hjälper Lime Go dig att slippa administrera och hålla ditt kontaktregister uppdaterat. Du sparar en massa tid helt enkelt. Men när affären väl trillat in har du tidigare varit tvungen att ta dig till ditt ekonomisystem, lägga upp en ny kund, fylla i korrekta uppgifter (eller se till att de gamla stämmer) och därefter ta tag i allt som rör din fakturering.

Men inte längre! Genom att enkelt koppla ihop Lime Go med VISMA eEkonomi är du bara ett klick bort från att skapa (eller uppdatera) kontaktinformationen i ekonomisystemet. Snabbt. Enkelt. Effektivt. Tidsbesparande.

 

Enklare arbetsflöde
Vi tror på att bygga smarta flöden för våra användare som underlättar deras vardag. Att få till smidiga övergångar mellan de olika tjänster som säljare använder är därför av största vikt för oss. Genom att knyta ihop två av de mest essentiella verktygen i det moderna företaget, säljverktyget och ekonomisystemet, så förenklas ditt arbetsflöde avsevärt.

 

Hur funkar det?
Med VISMA-kopplingen aktiverad i Lime Go dyker det upp ett nytt fält på företagskortet, klurigt namngett till “VISMA eEkonomi”. Här kan du enkelt lägga till företaget i eEkonomi om det inte redan finns, eller uppdatera informationen om företaget om så behövs. Du får även en snabblänk till företaget i eEkonomi, så att du lätt kan hoppa över dit när du vill.

Kontakta oss på följande uppgifter: 046-270 48 00 info@lime.tech