Lime Easy är ett busenkelt CRM och säljstöd som fungerar utmärkt för mindre organisationer. Med en låg starttröskel och konkurrenskraftigt pris blir argumenten få för att INTE införa ett CRM-system. Och självklart har Lime Easy en enkel och smart koppling till Visma Administration. Den sparar rejält med tid eftersom du enkelt kan skicka information mellan systemen. Dessutom säkrar du kvaliteten i era register. 

 

Fyra stora fördelar med Lime Easy:

  1. Användarvänligt! Du är igång med bättre kundvård och effektiv försäljning på bara ett par timmar.
  2. Flexibelt! Tack vare våra fantastiska superfält kan du administrera din CRM-lösning alldeles på egen hand. Det är precis så det ska vara.
  3. Billigt! Licenskostnaden är billigare än en korv med bröd, och konsulttimmarna är få. Lime Easy har så låg Total Cost of Ownership (TCO, läs: billigt) att till och med ekonomichefen blir glad!
  4. Beprövat och pålitligt! Lime Easy har funnits i över 25 år och fler än 5 000 svenska företag använder det. Men det finns bättre anledningar än så för att bli en användare!

OM du vill komma igång med Visma Administration tillsammans med Lime Easy är det enklast om du kontaktar vår kundtjänst.