Aiai gör kontakten mellan användare, assistenter, anordnare och myndigheter enkel. Kärnan är ett smart schema med automatiska tidrapporter och lönehantering.  Aiai underlättar vardagen för fler än 45 000 användare.

Några av funktionerna i Aiai

Schema - Kärnan i Aiai är ett smart och flexibelt schema som tar hänsyn till användarnas behov.
Tidrapport och räkning - Aiai skapar automatiskt tidrapporter och räkningen baserat på schemat. Hänsyn tas till typ av arbetspass, OB-tider och eventuell frånvaro.
Ärendehantering - Med Ärendehanteringen får ni kontroll över alla företagets ärenden och kan följa ärendet från start till mål. Ärendehantering är en unik tjänst för att säkra kvalitén.
Personakt och journal - Aiai tillhandahåller ett kvalificerat IT-stöd för den dokumentation som IVO kräver.
HR-system - Med Aiai Personal får ni tillgång till en samlad plats för all personalrelaterad information.

Vill du veta mer om Aiai och hur vi kan förenkla och effektivisera din vardag?
Kontakta oss på 031-7010041 eller maila oss info@aiai.se