Intempus
Intempus är ett mobilbaserat system för tidrapportering som ersätter allt vad
papperslappar och excelark heter – perfekt för medarbetare på språng. Det är ett enkelt och effektivt sätt att behålla överblicken över din tid och dina projekt.

Med vår app kan du med några få klick på din smartphone eller surfplatta rapportera timmar, material och utgifter – var som helst och när som helst. I webbaserade Intempus Admin går du igenom och godkänner inrapporteringar, samt kan upprätta nya kunder, projekt och medarbetare.

Integration med Visma Lön
Intempus + Visma Lön är en komplett lösning för verksamheter med allt från en till över 200 anställda. Sluta ödsla tid på inmatning och inhämtning av löneunderlag. De godkända tidrapporterna skickas snabbt och enkelt från Intempus till Visma Lön och godkänns som löneunderlag. Det gör lönekörningar till en barnlek och frigör resurser
till viktigare uppgifter. Vi hjälper dig igång med Intempus + Visma Lön.

Integration med Visma eEkonomi
Genom integrationen synkroniseras kunder automatiskt mellan Intempus och eEkonomi. Det betyder att du kan upprätta en kund via Intempus App på din smartphone eller surfplatta, och inom några minuter finns datan i eEkonomi.

Kom igång direkt!

Klicka HÄR