FINQRs tjänst för fakturaservice täcker allt från distribution, kravhantering och automatisk bokföring av kundfakturor. Dessutom kan du finansiera dina fakturor direkt inifrån systemet.

Men bara för att allt automatiseras, betyder det inte att du får mindre översikt och kontroll, snarare tvärtom. Med FINQR får du stenkoll på faktureringen på makro och mikronivå. Du kan när som helst gå in i en enskild faktura för att exempelvis justera flödet. Och du kan lätt zooma ut för att få en helhetssyn på dina nyckeltal.

När du blir kund hos FINQR tar ni tillsammans fram en snygg fakturamall. Det är ditt varumärke som ska ligga i fokus och kunderna ska lätt kunna ta del av informationen i fakturan.

Om du vill lägga in egen marknadsföring i fakturan så är det i princip lika lätt som att ladda upp en bild. Du kan när som helst byta ut dina budskap i fakturan, och experimentera för att hitta rätt budskap som stärker din kundrelation. Är du redo att ta steget och bli en FINQR?

FINQR ansluter ditt affärssystem
Tillsammans med Syncify har vi tagit fram standardintegrationer till en rad olika affärssystem, allt för att underlätta arbetet för er företagare. För att komma igång behöver du först och främst skapa ett konto hos oss. Därefter kopplar vi på ditt affärssystem. Vi håller dig i handen hela vägen.

Anslutning via Syncify Client 
Används i de fall där ekonomisystemet är klientbaserat. Då kopplar vi upp oss och genomför en installation under tiden som du tar en kopp kaffe. 

Anslutning via Syncify Cloud 
Används i de fall där ekonomisystemet är molnbaserat. Här hjälper vi dig att ta fram de API-nycklar som gör det möjligt för oss att ansluta ditt affärssystem. 

Integrationerna är skapade av Syncify AB