Excel rows

Eftersom Excel är ett multifunktionsverktyg är det lätt att förstå varför det är så välkänt och används av så många. Med denna integration från Zapier skapas varje ny rad i Excel som en ny artikel i Visma eAccounting. Du behöver aldrig uppdatera din information två gånger igen, du kan fortfarande använda Excel som det fantastiska verktyget det är tänkt att vara.

Zapier

Zapier är en integrationsplattform som låter dig koppla ihop lösningar du använder dagligen, för att automatisera uppgifter och spara tid. Du väljer själv vilka lösningar du vill koppla ihop och hur lösningarna ska prata ihop.

Det är snabbt och enkelt att sätta upp Zapier, du behöver inte vara en utvecklare. Vi rekommenderar att läsa på om hur du sätter upp kopplingar innan du börjar på egen hand. Det är bland annat en del information som krävs i Visma eEkonomi, och därför är obligatoriskt att överföra. Ett exempel är kundinformation, om du har kopplat upp en nätbutik till Visma eEkonomi via Zapier.

Notera att du själv är ansvarig för de kopplingarna du skapar till Visma eEkonomi via Zapier. Det är inte möjligt att ångra data som är överfört och detta behöver behandlas som vanligt i Visma eEkonomi. Ett exempel är om du felaktigt har fört över ett fakturautkast. Detta behöver då tas bort på vanligt sätt i Visma eEkonomi.