Crediflows lösning underlättar fakturahanteringen för alla företag oavsett storlek.  Med vår lösning kan du både ta emot e-faktura och skicka alla typer av fakturor, e-faktura, pdf- eller pappersfaktura.

Du skickar dina fakturor via Crediflow till alla dina kunder oavsett vad de har för system eller önskemål. När du använder Crediflows lösning för kundfakturor behöver du inte längre skriva ut, frankera och posta dina fakturor, allt detta sköts via vår lösning. Du väljer om du vill skicka fakturorna som brev, e-post eller e-faktura. Crediflow tar hand om all fakturatrafik – även till dem som ännu inte kan eller vill ta emot e-fakturor.

Att ta emot e-faktura via Crediflows tjänst innebär att din leverantör skickar sin faktura till vår tjänst som tar hand om fakturan och skickar den vidare till dig. Du läser in fakturan och alla uppgifter registreras automatiskt.

Du sparar framförallt tid och pengar på att skicka och ta emot fakturor elektroniskt. Det är också mycket mer miljövänligt och du gör dessutom miljön en tjänst.

Crediflows lösning är gratis att ansluta sig till. Vår lösning har inga fasta års- eller månadsavgifter utan du betalar bara en transaktionskostnad för de tjänster du använder.