Vi hjälper kundfokuserade leverantörer att transformera den viktigaste kontaktytan – fakturan. Betalningstillfället är sanningens minut för din kundupplevelse. Där och då utvärderar kunden sitt köp och upplevt värde ställs mot faktisk kostnad – ett tillfälle som förtjänar något bättre än PDF- eller pappersfakturor. 

Tillsammans med er tar vi betalningstillfället från ett dött envägsdokument till en interaktiv webbfaktura där ni kan bland annat kommunicera direkt med kunden, jobba med riktad merförsäljning och stärka era relationer på ett effektivt sätt.

Billogram har sedan starten 2011 hjälpt både små och stora bolag att närma sig sina kunder vid betalningstillfället. Idag hanterar vi över 8 miljarder kronor per år, fördelat på över 20 000 kunder.

Billogram ansluter ditt affärssystem
Tillsammans med Syncify har vi tagit fram standardintegrationer till en rad olika affärssystem, allt för att underlätta arbetet för er företagare. För att komma igång behöver du först och främst skapa ett konto hos oss. Därefter kopplar vi på ditt affärssystem. Vi håller dig i handen hela vägen.

Anslutning via Syncify Client 
Används i de fall där ekonomisystemet är klientbaserat. Då kopplar vi upp oss och genomför en installation under tiden som du tar en kopp kaffe. 

Anslutning via Syncify Cloud 
Används i de fall där ekonomisystemet är molnbaserat. Här hjälper vi dig att ta fram de API-nycklar som gör det möjligt för oss att ansluta ditt affärssystem. 

Integrationerna är skapade av Syncify AB.