Om AddMobile
AddMobile utvecklar digitala verktyg för bland annat bygg-, och anläggningsbranschen. Vår egenutvecklade plattform, AddMobile Toolbox, innehåller flertalet lösningar som projekthantering, körjournal, verktygshantering med spårning och personalliggare – allt i samma system! AddMobile Toolbox används såväl av små företag som stora koncerner.

Projekthantering

Enklare tidrapportering och hantering av arbetsorder.

Skapa projektförfrågning och kalkyler.

Snabbare fakturering och mindre administration.

Enkel att integrera med flertalet grossister.

I webbläsaren kan du enkelt skapa projektförfrågningar, kalkyler, arbetsorder och planera uppdrag. När en arbetsorder är klar skickas den direkt till fältpersonalens smartphones. Fältpersonalen återrapporterar omgående utfört arbete, använt material och nerlagd tid – allt görs direkt ute på fältet. Detta ger dig bättre kontroll över pågående och utförda uppdrag samt sparar tid och pengar!

Projektverktyget innehåller även funktionaliteter för bland annat ÄTA, blanketter och projektuppföljning. Uppföljningen kopplas till kalkylen som gjordes innan projektstart och du kan exempelvis hålla koll på deadlines, beräknade timmar, fördelningen av kostnader på olika kategorier och få fram vinsten. 

Integration till Visma Administration 1000 och 2000, Visma Compact, Visma eEkonomi, Visma Business och Visma.net
Vårt mångåriga samarbete med Visma får du som kund självklart dra fördel av.
Vi sköter hela integrationsprocessen åt dig. Integrationen till Vismas olika affärssystem förenklar för dig ­– från beställning till fakturering.

Visma Lön 600
Efter attest av arbetsledning exporteras kompletta tidrapporter till Visma Lön 600 för lönekörning.

 

Nedan hittar du vår produktfilm för mobil arbetsorder. Tryck play för mer information!

Vill du veta mer?

Mer information om våra digitala verktyg hittar du på www.addmobile.se.

Vi berättar gärna mer om våra lösningar! Du når oss på 040-66 33 100 eller info@addmobile.se.